Częste pytania


 

Jak sprawdzić dostępność gałek i uchwytów meblowych?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Dostępny od zaraz – w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty produkt zostanie wysłany (jednak zazwyczaj jest to 48 godzin)!
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: kontakt@regalka.pl lub telefonicznie: +48601485889

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Termin wysyłki wynosi do 3 dni od momentu zaksięgowania wpłaty, jednak zazwyczaj jest to 48 godzin. W przypadku braku dostępności danego produktu w sklepie, termin wysyłki to do 3 dni od momentu otrzymania produktu od dostawcy.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Jakie występują formy dostawy?

 W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie gałek i uchwytów meblowych, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • przesyłka kurierska (zwykła i pobraniowa),
  • paczkomat,
  • paczka w RUCHu.

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu gałek do szuflad do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 11 do 20 zł.

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

Na płatność czekamy 7 dni kalendarzowych. Później zamówienie zostaje anulowane.  

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości.

 

Dlaczego zakupione przeze mnie gałki meblowe nie są identyczne?

Wszystkie gałki z naszego sklepu robione są ręcznie mogą się więc różnić między sobą. Jest to ich cecha, nie wada ;-)

W większości przypadków są to drobne różnice, widoczne tylko z bliskiej odległości. Zdarzają się jednak różnice znaczne, np. w kolorze czy wielkości wzoru. Dokładamy wszelkich starań aby gałki w ramach jednego zamówienia były do siebie jak najbardziej podobne.

Nie podlegają reklamacji produkty zgłaszane jako niepełnowartościowe z powodu różnic pomiędzy egzemplarzami w ramach jednego wzoru. 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie gałki do mebli możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Faktury wysyłane są drogą e-mailową lub umieszczane są w paczce z zamówieniem.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami drogą e-mailową kontakt@regalka.pl lub telefonicznie: +48601485889.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami drogą e-mailowa kontakt@regalka.pl lub telefonicznie +48601485889.

 

 

Czy sprzedawane gałki i uchwyty meblowe posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja ta wynosi 2 lata. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

Mam problem z zamówionymi gałkami do mebli. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami e-mailowo (kontakt@regalka.pl) lub telefonicznie (+48601485889)

 

Czy mogę zwrócić zakupione gałki i uchwyty meblowe?

Tak, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014, poz. 827), możesz zwrócić zamówiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru przesyłki. Sklep reGAŁKA wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszym Klientów dlatego wydłużyliśmy ten termin do 30 dni kalendarzowych. Taki produkt nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Prosimy o odsyłanie zwrotów na adres: reGAŁKA, ul. Niemcewicza 58, 05-075 Warszawa Wesoła. Do paczki należy dołączyć Formularz Odstąpienia od Umowy.

 

 

Godziny pracy: pon. - pt. 9:00 – 18:00 | tel: 601 485 889 | kontakt@regalka.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl